3. září 2015

O nás: Clover

1. Představte se – věk, jméno, nějaká funkce ve skupině, co děláte – co uznáte za vhodné. 
Občanským jménem Michaela, věkem šestadvacet. Ve skupině držím funkci hlavního organizátora (prakticky čehokoliv), správce a šéfredaktora webových stránek a PR managera. Plus, když je třeba, tak si zavzpomínám na střední školu a sloužím skupině jako make-up artistka.

2. Jak vznikla tvá přezdívka? 
Ještě před pěti lety bych to nepřiznala, ale pravdou je, že má prapůvod v postavě Clover z animovaného seriálu Totally Spies. Bylo mi třináct a zakládala jsem si mailovou adresu a přišlo mi to, jako super nápad a pak už jsem se úplně všude (na manga.cz, na digisvětím fóru) registrovala jako Clover.

3. Jak dlouho cosplayuješ a jak si se ke cosplayi dostala
Svůj první cosplay jsem měla už v roce 2006 na Festivalu fantazie, ale pořádně cosplayuji až od roku 2010. Ten první cosplay na FFko byl jen jako sranda, tehdy jsem ještě nevěděla, že se tomu říká cosplay. S partou z Digisvět fóra jsme organizovali A&Mcon v rámci FF a Trilenid prohlásil, že bude mít kostým kapitána z Bleache a že bychom každý mohli udělat nějaký kostým. Pak jsem měla tříletou pauzu a znovu se ke cosplayi dostala, když jsem se začala kamarádit s Arenothem a on mi nabídl účast na skupinovém cosplayi Valkyria Chronicles s Myrou a Alfredem.

4. Měla si před tím nějaké podvědomí o tom, že cvoci v kostýmech existují? 
Kolem toho roku 2006 pár cosplayerů bylo, ale nebylo to s nimi tak vážné jako dneska. Když jsem se začala kamarádit s Arenothem, znala jsem v té době i Myru s Alfredem a věděla jsem, že dělají cosplay, věděla jsem, že jsou dobří a sledovala jsem fotky z conů a potichu obdivovala.

5. Co byl tvůj první cosplay? 
Robin Sena z Witch Hunter Robin. Bez paruky a poskládaná z oblečení, co jsem měla doma.


6. Podle čeho si vybíráš postavu? 
Tak primárně mě musí něčím zaujmout - chováním, vzhledem - ale pak přichází fáze kritického pohledu, jestli se na postavu hodím fyzicky. Můžu postavu sebevíce milovat, ale pokud je to dvanáctiletá plochá anime holčička, tak ji cosplayovat nebudu.
Takže mám ráda pořádné ženské, pokud možno obdařené v hrudní části, abych nemusela nic stahovat, raději dlouhovlasé, protože se mi pod takové paruky lépe schovávají mé vlasy. Povahově si ráda zahraju cokoliv, od chladnokrevné vražedkyně, přes mlčenlivé vážné typy  až po kokety.

7. Preferuješ nějaký konkrétní žánr (filmy, hry, anime)… 
Na tom nezáleží, pokud se mi postava líbí a hodím se na ní, budu ji cosplayovat.
A mám ráda LoLko. Je tam milion postav a milion skinů a něco si tam najde úplně každý a je mi úplně ukradený, že je to vrchol mainstreamu. XD


8. Máš slabost pro nějaký typ postav, které bys mohla/chtěla cosplayovat neustále? 
Tmavovlasé prsatice v červeném oblečení... Nevím proč, ale objevují se mi v cosplay plánech nejčastěji. =D Plus mám slabost pro japonské a čínské oblečení - kimona, brokáty, malování, výšivky... *.*

9. Jak moc řešíš roleplay? 
Všeho s mírou. Ráda si zahraju, na pódiu je to pro mě naprostá samozřejmost, na fotky je to jasná věc, občas hodím roleplayem i po někom na conu, ale jinak ne. Roleplay a nějaké pozadí o postavě mám nastudované, ale nedržím jej za každou cenu 24/7.

10. Děláš raději cosplaye na soutěžní úrovni, nebo méně náročné "for fun"? 
Dělám ráda oboje, jen ty soutěžní se mi v kombinaci s prokrastinací občas vymstí. Své kouzlo pro mě má i "nedělní" cosplay poskládaný z upraveného civilního oblečení.

11. Máš vše hotové včas, nebo týden před conem nespíš? 
Já? Hotovo týden před conem? Tak to se mi stalo asi jen jednou.



12. Co je tvůj cosplay sen, který s velkou pravděpodobností nikdy neuskutečníš? 
Celou garderobu Yuuko z xxxHolic. Má tolik krásných šatů, ale nemůžu se rozhodnout, které chci víc. Chci všechny! A pak Headhunter Nidalee z League of Legends, ta je pro mou postavu naprosto nereálná.

13. Odtajníš nějaké své cosplay plány?
Já mám plánů a nápadů, které ve spoustě případů ustupují skupinovým cosplayům, nebo bleskovým nápadům a mé konkrétní náladě. XD Na Natsucon chci dodělat (konečně) Guqin Sonu z LOL, na Akicon chci Arcade Miss Fortunu (opět LoLko, not even sorry) a pak se uvidí na co budu mít peníze a náladu. Líbila by se mi Verona z Van Hellsinga, nebo Jessica Rabbit, taky toužím po nějaké verzi Wonder Woman...


Žádné komentáře:

Okomentovat