5. srpna 2015

O nás: Alfred

1. Představte se – věk, jméno, nějaká funkce ve skupině, co děláte – co uznáte za vhodné.
Takže jmenuji se Alfred. Vím, pro některé to je překvapení. Teď v srpnu mi bude 28 let a kromě toho, že jsem jedno z těch „AAA“ v názvu tak, tak se považuji za takového neoficiálního šéfa, který ale vše peče s Arenothem. A Myra je moje žena. 

2. Jak vznikla tvá přezdívka?
S mým jménem jsem nikdy necítil potřebu mít nějakou přezdívku. Sice se občas objevuji pod přezdívkou Flanker, ale to jen čistě ve virtuálním světě (online hry). I tam spíše používám jméno AlfredCZ.

3. Jak dlouho cosplayuješ a jak si se ke cosplayi dostal?
Nebudu lhát, už si úplně nejsem jist. Tuším že jsem začal 2008. Když nad tím přemýšlím, je to skutečně dávno. Ke cosplay jsem se dostal přes svou tehdejší přítelkyni, která organizovala první pražské cosplay srazy, točící se okolo Naruta.

4. Měl si před tím nějaké podvědomí o tom, že cvoci v kostýmech existují?
Když jsem byl ještě na základní škole, možná na začátku střední, vyšel o cosplayi jeden článek v Levelu. To jsem jen získal povědomí že něco takového je. Pak až když jsem začal koukat na Naruta jsem se na nějaké diskuzi dozvěděl, že se bude konat cosplay sraz a bude v Praze. Chtěl jsme se tam podívat a vetřít se.

5. Co byl tvůj první cosplay?
Mým prvním cosplay byl Hidan z Naruta. Tehdy to byla ještě postava v manze, v anime se objevil až mnohem později. Údajně jsem se na něj velmi hodil...akorát ta sprostá mluva mi nikdy moc nešla. V tomto ohledu jsem opravdu hodně přehrával.


6. Podle čeho si vybíráš postavu?
To je těžké. Nebudu lhát, vybírám si podle vzhledu a nebo podle aktuálního nadšení, když zrovna dokoukám nějaké anime. Samozřejmě hodně hledím na to, aby postava byla buď relativně charismatická a nebo aby měla výrazný charakter, který by se dobře hrál na jevišti. Prostě musí mít styl.

7. Preferuješ nějaký konkrétní žánr (filmy, hry, anime)…
Osobně preferuji spíše anime. Ale chci načuchnout i k videohrám a komixu. Přeci jen, s tím kolik mi je, jsou mnohem přístupnější. A navíc v anime velmi ubývá zajímavých mužských postav na úkor těch ženských.


8. Máš slabost pro nějaký typ postav, které bys mohla/chtěla cosplayovat neustále?
Mám rád silné, nebrečící charaktery. Drsné cool týpky ale i jednoduše silné charaktery, které se nevzdávají. Nemusí to být nutně ti nejsilnější, ani nejchytřejší. Líbí se mi takoví ti staří old school hrdinové. Vash, Spike, Kapitán Amerika a podobní. A ti co mají pořádné zbraně a nebojí se je použít.

9. Jak moc řešíš roleplay?
Řesím ho jen v tom ohledu, aby byla postava svým roleplayem výrazná. Né vždy se snažím o dokonalý roleplay, na to jsem moc špatný herec co miluje přehrávání (a po tom co jsem shlédnul pár asijských filmů i doramat...). Na druhou stranu mám rád, když se lidé dívají a nemám problém s plánovanou improvizací. Tím mám namysli, že si sice nepřipravuji vše slovo od slova a krok od kroku, ale přesně vím co budu dělat a co zhruba musím říct a vyjádřit. Nevařím zase úplně z vody. Přípravu jako takovou moc nepodceňuji. Rád vymýšlím vystoupení pro sebe a ještě raději kecám do vystoupení zbytku naší skupiny.

10. Děláš raději cosplaye na soutěžní úrovni, nebo méně náročné „for fun“?
Určitě soutěžní úroveň. Alespoň v současnosti. Nemám tolik času a není to můj jediný koníček, abych mohl frkat cosplaye jako jiní, byť by byla chuť. Raději si v klidu (no...v klidu, to je relativní) hraji  jedním cosplayem a nespěchám. Ale tentokrát možná udělám jeden cosplay for fun, v rámci hromadného projektu naší skupiny. A mezi tím budu pracovat na soutěžním cosplay na další AF.


11. Máš vše hotové včas, nebo týden před conem nespíš?
Nikdy nemám vše hotové včas, ale žiji heslem: „To se zvládne“. No letos to málem nevyšlo XD

12. Co je tvůj cosplay sen, který s velkou pravděpodobností nikdy neuskutečníš?
Spike, Vash a Kapitán Amerika. To jsou cosplay co chci moc udělat a nikdy to asi nepůjde. A můj ultimátní cíl a dream project je Lictor ze světa Warhammer 40000.

13. Odtajníš nějaké své cosplay plány (cca 3-4 cosplaye)?

Pouze můh soutěžní cosplay na příští rok, kterým je McCree z dosud nevydané hry Overwatch. Ale abych ho mohl udělat, musím si svoje znalosti prověřit právě na jednom cosplay for fun.


Žádné komentáře:

Okomentovat