27. července 2015

O nás: Myra


 1.  Představte se – věk, jméno, nějaká funkce ve skupině, co děláte – co uznáte za vhodné.
Rodiče mi před skoro šestadvaceti lety dali do vínku krásné české jméno Kateřina, ale s tím se na širých internetech moc fungovat nedá - takže mě už spoustu let můžete vídat jako Myru. Ve skupině funguju jako vrchní prudič a šťoura, občas pomáhám Clover s facebookem a tumblrem. 

2.  Jak vznikla tvá přezdívka?
Kdysi dávno jsem si psala do šuplíku povídku, kde se „Myra“ jmenovala hlavní hrdinka. Po určitých osobních peripetiích jsem potřebovala přezdívku změnit a začít znova, a tak jsem sáhla právě do oné povídky. Povídku mám i po těch skoro deseti letech pořád nostalgicky schovanou, kdyby vás to zajímalo! =D

3. Jak dlouho cosplayuješ a jak si se ke cosplayi dostala?
První cosplay jsem dělala v roce 2008. Je to příšerně dávno a progress je u mě stále minimální ='D Tuším, že jsem se k tomu Naruto cosplay srazu tenkrát dostala přes Konohu...?

4.  Měla si před tím nějaké podvědomí o tom, že cvoci v kostýmech existují?
Tak samozřejmě, tomu se při pohybu v japonsky zaměřené komunitě nešlo vyhnout... Úplně poprvé jsem na pojem „cosplay“ narazila někdy v patnácti, kdy jsem při hledání něčeho na netu narazila na live action Sailor Moon. Naprosto mě to nadchlo... a už to jelo =D

5. Co byl tvůj první cosplay?


6. Podle čeho si vybíráš postavu?
Podle toho, aby mi byla typově co nejvíc podobná, musí se mi samozřejmě líbit a musím vědět, že ji minimálně na fotky zvládnu zaroleplayovat. A bohužel i podle náročnosti na výrobu – dva roky jsem se nedobrovolně flákala a nic nedělala a je to znát... komunita mi utekla, jsem se skilly pozadu a hrozně to teď ovlivňuje výběr.

7. Preferuješ nějaký konkrétní žánr (filmy, hry, anime)…
Nope, beru co se mi líbi.


8.  Máš slabost pro nějaký typ postav, které bys mohla/chtěla cosplayovat neustále?
Po Lilith chci už nadosmrti dělat totoálně badass charaktery! =D

9.  Jak moc řešíš roleplay?
Na jevišti za všech okolností ano. Na fotkách rozhodně (a kdo řekně, že na fotkách přece není vidět roleplay, ať si dá facku). V interakci s dalšími cosplayovanými charaktery? Proč ne. Na conu? Dejte mi svátek, chci si ten con taky užít, a ne aby na mě všichni koukali jak na cvoka... Když je vhodná situace, tak je občas awesome si zaroleplayovat i na „můžusestebouvyfotit?“, ale jak říkám, já osobně to nedělám. Pro mě patří roleplay na jeviště a na vyloženě si o to říkající situace.

10. Děláš raději cosplaye na soutěžní úrovni, nebo méně náročné „for fun“?
Oboje. Na soutěžní jsem poslední dva roky neměla prostor na tvorbu a peníze, ale příští rok bych to ráda napravila. For fun cosplaye mi zase dávají možnost se dostat zpátky do šicí a craftící formy.


11.  Máš vše hotové včas, nebo týden před conem nespíš?
Prokrastinace ftw!

12. Co je tvůj cosplay sen, který s velkou pravděpodobností nikdy neuskutečníš?
Sisters of Battle z W40k. Až udělám ten jejich armor tak, abych byla 100% spokojená, aby to bylo pohyblivé, nositelné a accurate, končím s cosplayem, protože mi zmizí veškerá cosplay výzva.

13. Odtajníš nějaké své cosplay plány (cca 3-4 cosplaye)?

Na Natsucon dělám Mathesovi sparring partnera s Kidou z Atlantidy. A dál absolutně netuším, protože jsem se naučila moc neplánovat =D


1 komentář:

  1. If that’s the case, these are the 10 Best Essay Writing Tools that will help you in your quest to up your grades. http://w6n4d8j2vn.dip.jp http://uzpzzta0uv.dip.jp http://0kllqts177.dip.jp

    OdpovědětVymazat